حیدر سلیمانی در خصوص قضاوت دیدار آلمالیق ازبکستان و سپاهان عنوان کرد: پنالتی سپاهان در دیدار با آلمالیق سوخت.

سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین، حیدر سلیمانی، کارشناس داوری، در خصوص قضاوت دیدار آلمالیق ازبکستان و سپاهان گفت: تیم داوری در این دیدار یک اشتباه کرد که در نتیجه تاثیری نداشت اما به هر حال اشتباه موثر به حساب می‌آمد. البته داور نیاز زیادی به VAR پیدا کرد که البته با توجه به تصمیم‌های اشتباه کمک داور در تصمیم اول، این اتفاق برای تیم داوری خوب نیست.

وی درباره صحنه‌های حساس این دیدار گفت: گل سپاهان در دقیقه ۲۱ به درستی آفساید اعلام شد زیرا عیسی آل کثیر با وجود این که در مسیر توپ تاثیری نگذاشت اما برای دروازه‌بان مزاحمت ایجاد کرد تاثیر مستقیم داشت و به هر حال داور پس از بررسی VAR به درستی آفساید اعلام کرد. در نیمه نخست رامین رضاییان در محوطه جریمه تیم ازبکستانی سرنگون شد که روی بازیکن سپاهان خطای پنالتی رخ داد اما داور و کمک داور این صحنه را ندیدند و به اشتباه اوت گرفتند.

سلیمانی درباره گل سوم سپاهان بیان کرد: باز هم تیم داوری در ابتدا اشتباه تصمیم گرفت زیرا پاس زکی‌پور تاثیری از آریا یوسفی نگرفت و حتی او مزاحمتی هم برای حریف ایجاد نکرد و گل سوم به کمک VAR به درستی سالم گرفته شد.

کد خبر 800635
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 0
    سپاهان خیلی باشگاه خوبیه، خوش حساب و حرفه ای
  • اکبر زارعی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 0
    زنده باد سپاهان و سپاهانی لعنت بر دشمنانش که ازترس و وحشت در خواب راه می روند و دیوانه وار چرت. و پرت می گویند حسین نژاد سرور عمرو زاهدی وکلا لنگیها هست